Happy Happy

Happy Happy

22 Nisan 2015 Çarşamba

Bi kahve?

Bu sıralar kahvelere ve kahvecilere sardım. Sanırım diyette olduğum için oldu bu :)
Kahve insanı hem tok tutuyor hem de benim gibi sütlü kahve severlerin tatlı ihtiyacını gideriyor.
Kahve merakım sayesinde farkettim ki İstanbul'da birbirinden güzel kahve mekanları açılmış...
İşte benim favorim mekanlarım geliyor şimdi huzurlarınızaaa...

1 numaranın sahibi  Brew Coffee Works: Eminönü'nünde mavinin büyülüyeci ve rahatlatıcı tonlarıyla dekore edilmiş bir kafe burası. Bence Cappucino'su ve Latte'si benim sıralamamda zirveyi zorluyor. Ayrıca birbirinden leziz tatlılarını her ne kadar yiyemesem de göz dolduruyordu.



Ps.görseller Google'dan alıntıdır.

Sunday Cafe de yeni keşfettiğim ama zor bırakacağım bir kafe olarak listemin 2 numarasında...
Lezzetli kahvelerinin yanı sıra benim gönlümü asıl fetheden huzur verici ortamı, sanki evimin verandasındaymış hissi yaratan rahatlık hissi. Burda saatlerce oturup kitap okuyabilir, dergi karıştırabilirim :) Tabi şahane müziklerini de unutmamak lazım. Merak edenler için mekan Teşvikiye'de, House Cafe'nin bir arka sokağında.




Listemin 3.sırasındaki Petro Roasting Co. bildiğiniz kafelerin çok dışında, nev-i şahsına münhasır bir yer. Gayrettepe'deki Selenium Panaroma Residence'nin hemen altına konumlanmış. Dediğim gibi o kadar orjinal bir yer ki gidip görmeniz gerek. Müzikler çok hoş, çalışanlar çok ilgili, mekan koskocaman... Burda kahvenizi içerken bir sergi gezebilir yada evinize bir obje beğenip alabilirsiniz de :)





Geldik şirin minik ama lezzeti bence dev gibi bir kahve dükkanına: Espresso Lab Santral  benim favori 4'lümün içine girdi! Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü'nün içinde keşfettik biz Espresso Lab'ı. Bir de nefis cheesakeleri var ki sormayın, benim favorim muzlu olan :)



Kapanışımı Cihangir'deki Manuel Deli & Coffee ile yapıyorum. İçeri girince önce kahve kokusundan sonra nefis pan pizzalarından ve sandwichlerinden deliye dönebilirsiniz...Şarküteri kısmı çok sevimli Türkiye'nin değişik yerlerinden gelen çeşit çeşit gazozların herbirini denemek istiyorsunuz...





Şimdilik benden bu kadar, yeni keşiflerimle en kısa zamanda görüşmek üzere....

@gorkemce


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder