Happy Happy

Happy Happy

14 Nisan 2015 Salı

Hello!

Koskocaman bir merhaba herkese! Aslında kendi kendime konuşuyormuşum gibi hissediyorum şu an... Çünkü uzun zamandır yapmak istediğim, tam anlamıyla beni anlatan bir site tasarlamaktı. Ama baktım, siteye vakit ayıramıyorum ve istediğim gibi olması için epey bir yol alması geerekiyor. Ben de ufaktan ufaktan bir blogla başlamaya karar verdim.


Umarım herşey yolunda gider ve siteyi de en kısa zamanda hayata geçirebilirim tabi ama burda bir şeyler karalayıp, hayata dair gözünme takılanları sizinle paylaşmak eminim çok keyifli olacak! Bir nevi dost dertleşmesi, kafa dağıtmak, paylaştıkça çoğalmak yada anlattıkça rahatlamak...


Şimdiden 2.yazımı yazmak için sabırsızlanıyorum!En yakın zamanda görüşünceye dek, hoşçakalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder